سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان عباس آباد
درباره
جستجو


تدبّر در قرآن
آیه قرآن
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی

اجلاس ائمه جمعه استان مازندران در شهرستان عباس آباد برگزار شد

اجلاس ائمه جمعه استان مازندران روز چهارشنبه مورخ 93/6/26با حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری به میزبانی شهرستان عباس آباد در مصلی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس آباد ، سید امیر حسینی جو فرماندار این شهرستان  در ابتدای این اجلاس  ضمن خیر مقدم به حضار  ،  رمز پیروزی انقلاب اسلامی را همراهی همه اقشار با امام امت دانست و گفت: امروز به برکت رهبری های خردمندانه امام خامنه ای و همراهی ملت ایران نظام اسلامی در عرصه های مختلف با اقتدار و صلابت گام بر می دارد.

وی تصریح کرد: این اقتدار و صلابت نظام اسلامی به همسویی مردم مسوولان باز می گردد و با تقویت این همدلی و همسویی، اقتدار نظام نیز افزایش می یابد.

فرماندار شهرستان عباس آباد با اشاره به استقرار دولت و تدبیر و امید و تلاش های این دولت در جهت خدمت به مردم، گفت: در این یکسال بنا بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب رضایت مندی ایجاد شده است که باید روند آن ادامه یابد.

حسینی جو در ادامه تاکیدات مقام معظم رهبری درباره لزوم حمایت از دولت را یادآور شد و اظهار داشت: آیت الله طبرسی نماینده محترم ولی فقیه در مازندران بارها در حمایت از دولت در تریبون نماز جمعه تاکید داشته اند.

فرماندار شهرستان  عباس آباد تاکید کرد: در شهرستان عباس آباد نیز در یکسال گذشته تلاش کرده ایم به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و اهداف دولت در زمینه برقراری ثبات و آرامش گام هایی را برداریم.

وی در پایان  دفاتر ائمه جمعه را نقطه ای برای همدلی و ایجاد فضای آرامش بین مردم توصیف کرد و گفت: ائمه جمعه نقش مهمی در روند توسعه کشور می توانند ایفا کنند.

در ادامه حجت الاسلام سید جعفر رضایی امام جمعه عباس آباد با اشاره به نامگذاری سالجاری مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت و جهادی گفت: برخورد و اهمیت دادن به نماز جمعه باید با سعی و تلاش و دوندگی باشد که بیانگر روحیه مدیریت جهادی است.

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: مجموعه نماز جمعه باید تداعی بخش روحیه مدیریت جهادی باشد که جزو بطن انقلاب اسلامی است و شکوفایی انقلاب اسلامی مدیون روحیه جهادی است و این امر سبب شده تا انقلاب اسلامی بالنده ظاهر شود.

وی تصریح کرد: نماز جمعه باید برای تمامی اجزای نظام اسلامی، روحیه مدیریت جهادی را تزریق کند و تاکنون نیز اینگونه بوده است.

در ادامه آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری  تصریح کرد: اگر با اراده و همت برای تحقق منویات رهبری فرزانه انقلاب گام برداریم، به طور قطع این امور مهم تحقق می یابد که البته این موضوع به وحدت نظر و همدلی بین مسوولان نیز نیاز دارد و در این صورت است که مشکلات فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی و اشتغال نیز با انگیزه های مقدس حل و فصل خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش های کشورهای غربی برای جلوگیری از نفوذ روز افزون ایران در منطقه و جهان، گفت: درایت و اقتدار مقام معظم رهبری و نفوذ روز افزون ایران در منطقه غربی ها را به هراس انداخته است.

آیت اله طبرسی گفت : جمهوری اسلامی ایران با قدرت و نفوذی که در منطقه و جهان دارد، واهمه ای از قدرت های استکباری به خود راه نمی دهد و غربی ها نیز نمی توانند مقابل گسترش نفوذ ایران مانع ایجاد کنند.

وی در ادامه با اشاره به فریبکاری جدید غربی ها با بهانه مقابله با تروریست های داعش، گفت: داعش خود دست پرورده امریکا و کشورهای غربی است و اکنون آنها ادعا می کنند که قصد مقابله با این گروهک تروریستی را دارند که این ادعا آنها بی معنا است.

نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و اقتدار و صلابت ایشان در عرصه گوناگون، گفت: رهبر معظم انقلاب در شرایط حساس به عنوان ستونی برای کشور و جهان اسلام به شمار می روند و تا کنون مقتدرانه در مقابل مستکبران ایستاده و توطئه های آنان را خنثی کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و با گرامیداشت دلاورمردی ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس، گفت: دوران دفاع مقدس قطعه طلایی دوران انقلاب اسلامی بود که نباید فراموش شود. ما وظیفه داریم این حماسه ماندگار را به نسل های آینده انتقال دهیم و آنها را با این دوران افتخار آشنا کنیم.

آیت الله طبرسی ادامه داد: همه ما مدیون خلوص، ایمان و ایثارگری شهدای گرانقدر هستیم و حماسه آنان در تاریخ ایران مانند نگینی می درخشد.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت همراهی علم با عمل و تاثیر آن در عرصه های مختلف، گفت: اگر عمل و اعتقاد نباشد علم نیز حاصل نشده و ثمری نخواهد داشت.


اجلاس ائمه جمعه استان مازندران در شهرستان عباس آباد برگزار شد
اجلاس ائمه جمعه استان مازندران در شهرستان عباس آباد برگزار شد
اجلاس ائمه جمعه استان مازندران در شهرستان عباس آباد برگزار شد
اجلاس ائمه جمعه استان مازندران در شهرستان عباس آباد برگزار شد
اجلاس ائمه جمعه استان مازندران در شهرستان عباس آباد برگزار شد
اجلاس ائمه جمعه استان مازندران در شهرستان عباس آباد برگزار شد
اجلاس ائمه جمعه استان مازندران در شهرستان عباس آباد برگزار شد




       مطلب قبلی : شعری از حجه الاسلام سید جعفر رضایی امام جمه محترم عباس آباد